محصولات تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی چیست

تاثیر هدایای تبلیغاتی
محصولات تبلیغاتی

تاثیر هدایای تبلیغاتی در بیزینس

دلیل اینکه محصولات تبلیغاتی برای هر کسب و کاری بسیار مهم است . شما اگر بدانید که چرا باید از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید بدون شک اولین خرید خود را از ما انجام خواهید داد . محصولات تبلیغاتی سالها است که به عنوان یک تاکتیک بازاریابی مقرون به صرفه مورد استفاده قرار می گیرند.  از مشاغل جدید گرفته تا شرکت های بزرگ ، این ترفند فروش و توسعه کسب و کار  مورد علاقه بازاریاب ها میباشند  . در اینجا ما به 5 دلیل استفاده از محصولات تبلیغاتی خواهیم پرداخت و شما را بدون شک شیفته استفاده از این ابزار بینظیر خواهیم کرد . همراه کاسپین گیفت باشید با تاثیر  هدایای تبلیغاتی در بیزینس و هر آنچه باید از آنها بدانید

میانگین استفاده از هدایای تبلیغاتی توسط مصرف کننده

جالب است بدانید که بر خلاف تصور افرادی که فکر میکنند هدایای تبلیغاتی دور انداختنی هستند ، میانگین ماندگاری محصولات تبلیغاتی در آمریکا به 4 سال رسیده است . پس نتیجه میگیریم که ابزارهای تبلیغاتی شما میتوانند تا 4 سال تاثیر مثبت داشته باشند

تاثیر لوگو و مشخصات در هدایای تبلیغاتی

این بسیار نکته جالبی است  و شما اگر بتوانید درک مناسبی ار ارزش محصولات و برند و لوگو خود داشته باشید و اینکه یک بیزینس من آینده نگر باشید رونق کسب و کار با استفاده از هدایای تبلیغاتی در انتظار شما خواهد بود .

  • آمار جالب دیگری که  مصرف کنندگان به ما داده اند ارزش ماندگاری نام برند است
  • آنها گفته اند که   که می توانند نام تبلیغ کننده یا نام شرکت را پس از دو سال نیز بخاطر بیاورند

دیدگاه بازاریان به هدایای تبلیغاتی چیست ؟

مشاغل کوچک و بزرگ ، تاثیر هدایای تبلیغاتی را برای دستیابی به افزایش تعداد افراد در یک بازار رقابتی تشخیص می دهند. بازاریابانی حرفه ای به به ما توصیه میکنند که برای بالا رفتن تاثیر هدایای تبلیغاتی باید نکاتی رعایت شود . آنها  معتقدند که :

  • هدایای تبلیغاتی با بسته بندی کیفیت بالا گیرندگان را به خود جلب می کند
  • و رضایت آنها به شرکت شما بیشتر میشود
  • محصولاتی که بازار کاری شما را ارتقا میدهند باید دارای لوگو منحصر بفرد و دو رنگ اصلی باشند
  • هدف از انجام کالای تبلیغاتی این است که علاقه مشتریها را به تجارت ترغیب شوند .
  • بنابراین باید اثر هدایای تبلیغاتی را با در نظر گرفتن ظاهر آنها به مشتری تحمیل کنیم
  • ( هر چند که کیفیت باید سرلوحه کار شما باشد اما بسته بندی و ظاهر نیز اهمیت دارد  )

بازاریابان حرفه ای از چه محصولاتی استفاده میکنند ؟

برای نتیجه بهتر ، بازاریابان از محصولات تبلیغاتی مارک دار استفاده می کنند و برای این کار به شما دلای خود را عنوان کرده اند

نظر بازاریابان درباره کیفیت محصول

همانطور که در بالا اشاره کردیم اولین و آخرین نکته در تاثیر هدایای تبلیغاتی کیفیت آن است . چرا که :

  •   گیرندگان می توانند از آنها برای ماه ها و یا شاید سالها استفاده کنند.
  • چنین محصولات با کیفیتی باعث می شود تا مصرف کنندگان درگیر یک برند باشند.
  • این بدان معناست که توزیع یکبار مصرف هدایای تبلیغاتی به اندازه کافی خوب است
  • و آنگاه شما حس میکنید که تاثیر هدایای تبلیغاتی ارزش هزینه کردن را دارد
تاثیر هدایای تبلیغاتی

چرا استفاده از هدایای تبلیغاتی

  • درایران  ، 8 از 10 مصرف کننده ها در  کشور یک تا 10 محصول تبلیغاتی دارند
  • تقریبا نصف  هدایای تبلیغاتی را تا دو سال با خود نگه می دارند.
  • 85٪  از کسانی که هدیه تبلیغاتی شما را دارند با شما تجارت خواهند کرد
  • 31٪  از مصرف کنندگان کشور ما امروزه یک ساک خرید  تبلیغاتی همراه خود دارند.
  • 89٪  از مصرف کنندگان می توانند در فروش و توسعه خدمات شما پس از 2 سال نیز موثر باشند
  • حدود 50 درصد  از مصرف کنندگان در صورت لزوم محصولات تبلیغاتی خود را کنار می گذارند. ( البته این بستگی به کیفیت هدایای تبلیغاتی و قیمت آن دارد  )

بهترین فلش مموری 2 گیگ تا 32 گیگ

5 دلیل استفاده هدایای تبلیغاتی در توسعه کسب و کار

1. هزینه کم و تاثیر بالا

بسیاری از شرکتهای کوچک فقط می توانند رویای یک تبلیغات گسترده در رسانه های ملی و ماهواره ای به طور وسیع داشته باشند که روزی تبلیغاتی آنها  در سراسر رسانه های پر مخاطب دیده شود  اما آنها هنوز هم می توانند با کمپین محصولات تبلیغاتی کم هزینه به اهداف بازاریابی خود برسند. برای یک استارت آپ که قرار است از یک تولیدی یا فروشگاه و یا شرکت خدماتی کوچک شروع کند بسیاری هدایای تبلیغاتی ارزان وجود دارد که میتواند تاثیر هدایای تبلیغاتی موجود برای آن آنقدر زیاد باشد که اصلا نیازی به تبلیغات رسانه ای نباشد

آیا با سرمایه کم میشود محصولات تبلیغاتی خرید ؟

  • بسیاری از تولید کنندگان محصولات تبلیغاتی قیمت ها را برای توزیع انبوه بسیار پایین نگه می دارند.
  • قیمت اقلام هدیه کم است اما تأثیر آن بر گیرندگان زیاد است.
  • سرمایه اولیه در دستان شمات و انتخاب محصول موثر با ما
  • حتی شما میتوانید هزینه اولیه هدایای تبلیغاتی خود را به شیوه های مختلف دریافت کنید
  • تاثیر محصولات تبلیغاتی در ابتدا با توجه به نیاز سرمایه کم موجب انگیزه بیشتر میشود
  • و در نهایت شما خیالتان آسوده است که قرار نیست بابت هر تبلیغ مبالغ سنگین بپردازید
  • وحتی میتوانید گروه و دسته و رده سنی افراد مورد نظر را خودتان تفکیک کنید

نکته پس اگر نمیخواهید با سرمایه خود 100 فلش مموری بخرید میتوانید آن را برای خرید 5000 هزار خودکار پلاستیکی تبلیغاتی یا 3000 هزار خودکار فلزی تبلیغاتی هزینه کنید

02. تشخیص برند فوری

شناخت برند به این معنی است که مصرف کنندگان می توانند شرکت و محصولات یا خدمات آن را بلافاصله هنگامی که لوگوی شما را نشان می دهند شناسایی کنند. به عنوان مثال وقتی مشتری جهت خرید هدایای تبلیغاتی به ما مراجعه میکند نامی از هدایای کاسپین در ذهن خود دارد که این نشانه پیشرفت و جلب اعتماد مشتری است . اینها همگی تاثیر هدایای تبلیغاتی است

مثال : تاثیر هدایای تبلیغاتی دیجیتالی

  • این هدیه برای مدت طولانی در خانه ها و محیط کاری باقی می ماند
  • و کاربران شما  را مدام به یاد کار و شرکت می اندازد.
  • در حقیقت به طور متوسط 6 ماه تازگی محصولات تبلیغاتی شما برای  مصرف کنندگان وجود دارد
  • دفعه بعد ، وقتی آرم شما را می بینند ، فوراً هدیه و تجارت شما را به خاطر می آورند.

نکته : اگر یک کالای مارک دار را به عنوان محصول تبلیغاتی به مشتریان دهید  ، تجارت شما را حتی بیشتر به یاد خواهند آورد.

3. اشتراک گذاری محصولات تبلیغاتی در بین بازاریان

تبلیغی در تلویزیون یا بیلبورد بلافاصله در عرض چند ثانیه از چشمان شما می گذرد. اما  تاثیر هدایای تبلیغاتی برای بیشتر اوقات مورد استفاده قرار می گیرند و در جلوی چشم قرار دارند.

  • به عنوان مثال ، شما یک تیشرت تبلیغاتی به یک مشتری هدیه میکنید .
  • مصرف کننده هدیه شما قرار است آن را برای مدت ها بپوشد
  •   این نوع آپشنهای محصولات تبلیغاتی روشی عالی برای افزایش روزانه در معرض مشاغل شما هستند.

04. تاثیرات هرمی محصولات تبلیغاتی

برخی از هدایای تبلیغاتی یک جا بند نمیشود و مدام بین کاربران خود را محبوب میکند و افراد زیادی در روز ممکن است با آن سر و کار داشته باشد .به عنوان مثال ما یک پاور بانک تبلیغاتی را در نظر میگیریم

  • زمانیک ه در یک جمع حضور داریم همه دنبال پاور بانک میگردند تا تلفن همراه خود را شارژ کنند
  • در این بین از شما میخواهند که پاور بانک تبلیغاتی خود را به آنها قرض دهید
  • ظاهر جذاب پاور بانک ها و تازگی این محصول برای همگام آشنا میباشد
  • و همانند یک کارت ویزیت شرکت و محصولات آن را به مصرف کنندگان معرفی می کند
  • محصولات تبلیغاتی شما دست به دست بین کاربران میچرخد

05. وفاداری مشتری به محصولات تبلیغاتی

تا اینجا تلاش ما به این است که برند خود را برای مدت کوتاهی به دست یک نفر بسپاریم تا ببینم او با این هدیه تبلیغاتی چه میکند . اما مطمئنا شما یک هرم راه اندازی کرده اید و قرار است از چندین بعد مختلف یک شرکت نام آشنا باشید .

  • مشتریان شما باید در صورت لزوم محصولات شرکت شما را خریداری خواهند کرد
  • چرا که اعتماد کافی برای آ«ا جلب شده است
  • حال نوبت مشتریان است که بازدهی برای شما داشته باشند
  • بازاریابان هزینه های بیشتری را برای ساختن پایه ای محکم از مشتریان وفادار خرج می کنند.
  • آنها بهترین هدایا را در یک ست مدیریتی برای مشتریان خاص قرار میدهند
  • با این کا مطمئن باشید که یک ست مدیریتی میتواند ده ها برابر همکاری برای مشا داشته باشد

موفق و پیروز باشید

هدایای تبلیغاتی کاسپین پرو

امتیاز شما
چند ستاره متعلق به ماست
[Total: 0 Average: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *